Страна Мастеров – сайт о прикладном творчестве для детей и взрослых: поделки из различных материалов своими руками, мастер-классы, конкурсы.

Подорож у Берестечко

Тип работы

Фоторепортаж Подорож у Берестечко

Поделиться:

Так почалась наша прогулянка у Берестечко. На фотографії зображений міст і мур. За ним розташовані 2 церкви і музей.

Так почалась наша прогулянка у Берестечко. На фотографії зображений міст і мур. За ним розташовані 2 церкви і музей.   фото 1

Це перша церква, яку ми відвідали. В середині дуже гарно, багато ікон і розписів на стінах.

Майже на порозі цієї церкви ми побачили скляний ковпак з гратами, а під ним були ... черепи і кістки козаків, які загинули в Берестецькій битві.

Потім, коли подивились на церкву, то побачили Велику арку.

Ось це - друга церква. Вона була дерев’яна. Ми думали, що вона менш цікава за першу церкву, але виявилось, що ми були не праві...

Коли ми зайшли в церкву, то побачили, що в ній був ремонт. Потім нас повели у підвал. Там була невеличка кімнатка. Від неї вело багато тунелів.

Перше на що ми звернули увагу, так це велика чорна люстра, яка мала вигляд ока, навколо якого літають ворони. Біля стін стояли ось такі полиці, на яких лежали... черепи і кістки козаків.

Потім ми пішли в музей. Там було вже не так моторошно.

Ми побачили багато цікавих експонатів.

Їх знайшли археологи в цій болотистій місцевості і вони дуже добре збереглися

А це - пам’ятник на честь Берестецької битви. Він знаходиться за межами муру і до нього веде довга стежка.

Надіюсь, що Вам сподобалось!смеюсь

IZOLENA

Спасибо, Оля!!! С удовольствием погуляла вместе с Вами. Хорошо, что люди сохраняют помять о былом и истории.

Olga V

Очень интересная экскурсия! Спасибо! супер!

Юлия и Михаэль Деспоташвили

1 моторошно 1 ц1каво